آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام یک هفته به عید+متن ترانه

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام یک هفته به عید+متن ترانه

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام یک هفته به عید

ترانه : محسن یگانه ، تنظیم : پازل باند ، میکس و مستر : آیدین بهاری

 

یه هفته به عید (دانلود_کیفیت 128)

یه هفته به عید (دانلود_کیفیت 320)

 

لینک کمکی

 

Music
MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s OGG 64 kb/s
Download Download Download

متن ترانه:

یه عمری رو لبهام پر از خنده بود
تا کی باید این نقش رو تمرین کنم
یا هر ساله تحویل بگم پیشمی
تا کی باید این فکرو تلقین کنم

دارم درد و دل می کنم گوش کن
چقدر حرف دارم که خالی بشم
چه حرفایی رو توو خودم ریختم
ببین از نبوده تو چی می کشم

میگن سایه ی من شبیهِ توئه
آره تکیه گاهم همین سایه بود
ولی از همون بچگی درد من
نگاهای سنگینِ همسایه بود

تهِ هر زمستون یه هفته به عید
یه چیزی توو این سینه چنگ میزنه
شاید ترکشایی که سهم تو شد
یکیشون هنوز کنج ذهنِ منه

توو این سال هایی که بی تو گذشت
همش با خودم از تو حرف میزنم
من از آخرین لمسِ آغوشِ تو
هنوز بوی باروت میده تنم

شاید یادمون نیست اون موقها
توی خونه موندن که کاری نبود
یا رقصت میونِ یه میدونِ مین
واسه عکسای یادگاری نبود

یه مشت گل میارم سر خاکِ تو
که تو حس کنی دنیا توو مشتمه
دوباره به خوابم بیا حس کنم
وجودت هنوز مثلِ کوه پشتمه

مثه بچه ها هی زمین خوردم و
رو پاهای خستم بلند می شدم
کی مردونگی رو بهم یاد داد
که از بچگی مرد بار اومدم
.
.
من از بچگی مرد بار اومدم

 

 



بازدید : 5953 | تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391 ساعت : 8:31 |
برچسب ها : , ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: